Godmorgon härliga Onsdag!


Vilket underbart väder man vaknar till, strålande sol och redan +11 grader ute! ♥
Hoppas verkligen att vädret kommer hålla i sig såhär hela dagen! :)


Idag är det dags att åka till MVC kl. 9 och lyssna på bebis + prata en massa sen ska vi vidare in till Eskilstuna Sjukhus på TUL (tillväxtultraljud) kl. 11.30!
Ska bli skoj att kolla bebis i 3D, sen skulle jag tydligen in i någon annan maskin... vet inte vad hon sa riktigt när vi var inne sist på TUL... men det återstår ju som sagt att se idag!

Jag är lite nervös samtidigt som det ska bli riktigt spännande att se bebis idag!
Kommer även få reda på om dom kommer sätta igång mig eller inte!

Samtidigt som jag hoppas på att dom sätter igång mig så hoppas jag samtidigt innerst inne att jag ska komma igång själv!
Men för bebis bästa och hälsa så är igångsättning det bästa alternativet så det kommer det nog pratas om idag!
Bebis får ju inte i sig den näringen som den behöver nu när h*n ligger i magen och då känner jag att jag hellre vill ha ut h*n så den kan få den näringen som den behöver på utsidan!

Varför jag skriver h*n är för jag inte litar 100% på UL som jag har vart på hittills fast dom varje gång sagt ett visst kön fast inte vart helt säkre eftersom h*n inte riktigt velat visa! ;)
Fast idag kanske vi får veta det till 100% då det är 3D ultraljud, då ser man mycket bättre och tydligare! ♥

Vad tror ni att det är för kön??? ;)

Åhh, vad jag längtar efter bebis! ♥
Det gör vi allihopa! ;)

Visst det kommer ju bli annorlunda att komma hem och ha 2 barn att ta hand om, men vad är livet utan barn?!?!
Dom kommer va mitt allt! ♥

Mammalivet är så otroligt härligt, få se sina barn växa upp och utvecklas!


Ska ta och göra mig iordning så vi kan ta och äta lite frulle så vi slipper stressa när det är dags att åka iväg!

Kommer upp ett inlägg när vi kommer hem hur dagen har vart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0