En vän...


Saknar henne nå enormt mycket, tänker mycket på henne!
Denna vännen är en person som jag aldrig någonsin vill förlora!
Även om vi inte pratar varje dag, sms.ar varje dag, ses varje helg så vet jag att hon finns där!

Jag saknar henne så sjukt mycket, vi har kul tillsammans, barnen älskar att leka med varandra...
Jag önskar bara vi bodde närmre varandra som vi gjorde när vi var yngre!
Då umgicks vi i stort sätt varje dag/helg, hitta på en massa saker och hade hur kul som helst... men nu har livet förändrats och vi har familj båda 2! ♥

Tror inte att det går en dag utan att jag tänker på henne, det måste ju betyda någonting...

Visst det var ett tag som vi inte umgicks på flera år, men när både hon & jag fick barn så kom kontakten upp igen och vi började träffas... till en början träffades vi i stort sätt varje helg och även på veckorna men nu var det ett tag sedan som vi både hördes av eller sågs.
Vet inte varför, bara jag inte förlorar dig igen!
Skulle aldrig klara av det!

Denna vän är världens bästa gudmor till våran underbara prins Liam och jag älskar henne över allt annat! ♥
Min högsta önskan är att hon även vill vara gudmor till lilla L i magen också! ♥
Jag hoppas verkligen vi kommer att ses snart igen, även om vi blir en till i familjen vilken dag som helst! ♥

VILL VERKLIGEN INTE FÖRLORA DIG IGEN, DET RÄCKER MED ATT JAG HAR FÖRLORAT DIG EN GÅNG TIDIGARE! ♥


(Bild lånad från Linn´s facebook)




En vän, är där för dig vad som än händer
En vän, står vid din sida när det verkligen gäller
En vän, säger till dig på en gång som det e,
även om hon vet att du lackar och blir sne


En vän, är där för dig vad som än händer
En vän, står vid din sida när det verkligen gäller
En vän, hjälper dig utan att kräva nåt åter
Och kan göra fel, men som du ändå förlåter


Man stöter på många olika människor i sina dar
Låter dom flesta passera, få vill man ha kvar,
Och man lär sig att inte ta något för givet,
för man möter få sanna människor i det här livet,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0