Aj,aj,aj...


Det trycker verkligen på nu och jah måste gå och kissa i stort sätt hela tiden...
Sen hugger det till då och då i magen, som om någon hugger in en kniv eller nå annat vasst!
Det går ju inte att sitta hur man vill precis, så det gäller ju att hitta en bra & behaglig sittställning! :)
Och ingenting blir ju bättre när lillen rör på sig heller! :)
Fast det är supermysigt... smärta tillhör ju graviditeten! ♥

Efter vi hade käkat middag så tog Liam & jag oss ett härligt bad och busade lite, då vart det full rulle i magen så den hoppade upp & ner, till höger & vänster... och Liam skulle ju genast tvätta magen för inte ska den hålla på och hoppa runt! HaHa
Mamma´s gosiga kille!

Nu är det inte lång tid kvar tills vi äntligen är en hel familj! ♥

På ett sätt hoppas jag att lillen vill komma ut innan bf, men tror dock att jag kommer gå över tiden denna gången också! :)
Det får man ju se när den dagen kommer...
Men som vi längtar! ♥

Jag ska även få 2 st papperskassar med kläder från underbara Johanna med barnkläder i stl. 50-62...
Det tackar jag så himla mycket för! :)
Mamma skulle gå över till dom idag och hämta kassarna, så hoppas hon gjort/gör det också! :)
Så dom kan komma hit med kläderna innan lillen vill titta ut i världen!

När Liam föddes så var stl. 50 förstort för honom, han var en liten skit... haha
Så vi köpte ju aldrig nå mycket kläder i stl. 50 till honom, eftersom dom växer så himla fort så det passar kanon med 2 papperskassar med kläder till lillen! :)
Har ju i stort sett bara massa kläder från stl. 62, visst har vi några kläder i stl. 50-56 också men inte så värst mycket! :)


Aj,aj,aj vad det hugger till i magen... tror jag ska gå ut och lägga mig på soffan och mysa med min stora tokstolle!!
Kommer komma ett inlägg senare (när Liam somnat) med bilder på tokstollen! :)
Grisa är någonting han tycker är hur kul som helst... haha


Hääärligt att det är Torsdag imorgon
och sista dagen älsk jobbar... dock tråkigt att han ska börja redan kl. 13-24 men det är bara gilla läget! :)
Sen är han ju hemma 2 dagar... mys! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0