1.a Maj


Det är helt sjukt vad tiden går... redan inne i Maj! :)
Och inte alls långt kvar tills lilla pyret i magen tittar ut, ska bli riktigt spännande att se vad det är för någonting som gömmer sig i min mage! ♥
Vi längtar så sjukt mycket efter dig!

Endast 39 dagar kvar till bf! ♥



Idag hoppas jag verkligen att det blir lika underbart väder som vi haft dom senase dagarna/veckorna...
Det ser så ut men man vet ju aldrig! :)

De tråkiga är att älsk ska jobba idag, men Liam & jag får ta och hitta på nå skoj...
Gå ut och busa, ta en promenad, leka i lekparken och bara ha det allmänt mysigt tillsammans! ♥


Guldklimpen & pappsen sitter och kollar på Pingu medans jag håller på och rensar/flyttar massa saker från min bärbara dator till externa hårddiskar...
Ska bli skönt att ha all musik på en HD och alla bilder på en HD, istället för att ha massa dubletter blandat överallt...
Men har en känsla av att detta kommer ta tid då det är extremt mycket som ska flyttas m.m!
Fast vill man ha det bra så får man väl lida pin! :)

Man får passa på att fixa och dona när älsk är hemma, annars hade jag ju inte kunnat setat här och hållt på om jag hade vart ensam hemma med sötnosen!


Ska ta och fortsätta så det kanske blir klart någon gång!

Hoppas ni får en bra dag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0