1 timmes härlig promenad + lite utelek!


Var grymt skönt att va ute och gå, så detta kommer jag göra i stort sätt varja dag nu när Liam inte går på dagis! :)
Just denna rundan va så skön också, man kan släppa Liam, slippa all biltrafik och bara gå och ha det mysigt med skogen alldeles intill! :)

Men det känns att jag har vart ute och gått nu, då  jag fått lite halvont i blygbenet och så sprider det sig vidare till höfterna!
Fast bara gilla läget, var härligt att va ute och gå...

När vi kom hem stannade vi ute en liten stund till och har precis kommit in!
Ska ta och fixa iordning lite middag som idag blir stuvade makaroner & hemmagjorda köttbullar! :)
Smarrebarr!

Lägger upp en del bilder som jag tog med telefonen... låter bilderna tala för sig själv!


 

När vi kom hem så vart det mys mellan Liam & en grannes lilla hund! :)
Liam är helt dööööförtjust i just denna hunden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0