Wuhuuuu...


Äntligen åkte Nicky ur BB! :)

Helt sjukt, jag som verkligen INTE skulle börja glo på BB och nu sitter man här och är helt fast i skiten! :)
Men det är ju så det brukar bli! HaHa

Denna omgången tror jag nog ändå jag tycker är den bästa, mycket bra blandning på folket!
Har ju några som jag absolut inte tycker är värda att vara där inne och jag hoppas verkligen att INGEN av dom tar hem detta! :)

Ska glo klart på BB sen lägga mig i soffan och glo på en film!

Upp tidigt imorgon och skicka Liam till dagis sen är det MVC kl. 10! ;)
Åhhh vill så gärna har våran lilla bebis här nu! ♥
Ska bli skönt att prata med våran BM imorgon och även se hur magen har vuxit om det blir att åka in på ett nytt UL snart el om det blir ett senare! ;)
Vi hoppas ju iaf. att vi får åka in på ett till, men det tror våran BM att vi kommer få göra.
Men är så rädd att jag ska va tvungen att åka in och ut på kontroller hela tiden nu, men allt känns så rätt och det känns som `´Lillen`´ växer som h*n ska och jag får i mig både alla mina mediciner och mat kan jag äta!
Så denna graviditeten känns mycket bättre...
Får hoppas att `´Lillen`´ är lite större än vad Liam var! ;)

Näää... nog för mig! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0