Velar fram & tillbaks!


Ska jag beställa en iPhone 4 eller ska jag skita i det!!!
Det är det jag velar fram & tillbaks med just nu!

Jag har alltid vart emot iPhone, men tycker den är så sjukt snygg men samtidigt är jag grymt nöjd med min Nokia N8 och den är inte alls gammal!
Endast 4 månader tror ja!
Vill ju absolut inte göra mig av med min N8, men samtidigt känns det onödigt att ha flera mobiler...

HaHa... skulle jag beställa en Iphone 4 nu så vet jag att jag skulle ångra mig men ändå bli hur nöjd som helst när jag fick hem den!

Älsk fick hem sin iPhone 4 idag och han är hur nöjd som helst!

Får se hur jag gör, ska prata lite med älsk när han kommer hem från stan igen! ;)

Kostar ju lixom ingenting typ, efetrsom jag bara förlänger mitt abonnemang... hmm detta velande gör en tokig haha!



Min nuvarande telefon Nokia N8




iPhone 4
Som jag velar så mycket om! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0