Vart en kanondag! :)


Solen kom fram tillslut och det vart hur skönt som helst ute så Liam & jag klädde på oss och gick ut och busade i lite mer än 1 timme!
Det var riktigt skönt, Liam åkte runt med sin Bobby Car & släp, samlade massa  grus i släpet och hade hur skoj som helst!
Jag sopade, rensade rabatten och donade en massa! :)
Självklart skulle Liam hjälpa mamma med att fixa i rabatten och tillslut vart den klar...

Funderar bara vad vi ska sätta i rabatten i år... men någonting blir det väl! :)
Det återstår att se vad det blir, det finns ju så mycket fina blommor!

När vi kom in fixade vi iordning middagen som idag vart spagetti & köttfärssås och Liam åt som aldrig förr...
Är glad att ha min matglada kille! :)
Så skönt när dom väl äter, men dom svälter ju inte ihjäl precis om dom inte vill äta! :)

Jag har till och med hunnit fixa fint i köket, vikt och lagt/hängt in all tvätt och nu håller jag på och tvättar upp en maskin som sedan ska hängas upp också! :)
Liam sitter och kollar på Byggare Bob och har det bra i vardagsrummet, så skönt när man hinner med en massa!
Han som vart så himla trotsig och inte alls velat lyssna idag men nu är han hur go som helt... dom har sina perioder! :)
Ska ta och tvätta upp mina 2 jackor också, både vinterjackan & vårjackan! :)
Så skönt att man äntligen kan börja använda en tunnare jacka än den varma vinterjackan!

Dom har lovat att det ska bli kanonväder imorgon också så nu hoppas jag att det stämmer! :)
Även om Liam ska till dagis imorgon mellan 8-14 så kan man alltid hoppas att det är underbart väder när jag ska hämta honom så vi kan stanna ute och ha det bra!

Nä, jag ska ta och sätta mig och mysa med mitt lilla charmtroll innan tvätten är klar för hängning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0