Ut på en promenad!


Ska alldeles strax klä på mig & Liam lite kläder för att ta en promenad med Anki & deras hund Ozzy!
Känner verkligen för att komma ut nu, så kommer sitta fint med en promenad och Liam kan springa av sig och ha kul med hunden! :)
Han verkligen älskar deras hund Ozzy, ska pussas & kramas med han hela tiden! :)
Ozz ozz säger han... han försöker säga ozzy! ;)
Och alltid när han ser en hund så börjar han voff voff, goooofisen! ♥
Skulle va så mysigt att ha kvar våran gamla hund Mira, men vart förmycket...
Men vi saknar henne nå enormt...
Får se om vi någon gång i livet kommer skaffa en ny hund! ;)


Vi var ute en sväng på framsidan när Liam kom hem från dagis men känns lite skönare & roligare att komma ut och gå! :)
Men finns inte så roliga ställen att gå på här precis om man nu inte går in i skogen och så...
Fast vi får se vart vi tar vägen...

Ska nog ta med mig kameran och fota lite granna också!
Se om man tar nå kort eller om det inte blir någonting av med det... men det återstår ju att se det också!

Jag har även bakat 2 st sockerkakor idag, så blir väl fika lite senare när vi käkat!

Är ju som Fredag för oss idag så då får man gotta sig lite granna! :)
Bakade en helt vanlig sockerkaka sen en äppelsockerkaka med kanel & socker och den vart riktigt saftig och god måste jag säga! :)

Tjiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0