Torsdags babbel!


Och lillfisen är på dagis... och själv ska jag sätta fart att röjja här hemma!
Ska försöka rensa och göra plats här hemma, just nu känns det som det är alldeles för mycket saker som är uppe som knappast används utan enbart tar en massa plats!
Får se hur det blir med den saken, skönat att älsk är hemma och kan bära! ;)

Funderar även på att gå igenom alla barnkläder i stl. 50/56 och se vad vi har för någonting, var ju ett tag sedan man kollade igenom dom kläderna! ;)
Ta upp dom och ställa här uppe, tvätta upp dom kanske.. eller vänta ett tag!
Likaså ta upp en del andra saker som babysitter, babygym m.m...
Babygymmet ska ju tvättas upp en gång till så! ;)

Även om det är ett tag kvar tills `´Lillen`´ är beräknad att titta ut till världen så kan det var roligt att börja fixa iordning här hemma!
Känna att man slipper denna stressen i sista sekund! ;)
3 månader går väldigt fort, men detta med att montera upp säng, packa BB väskan m.m får vänta ett tag till!
Men vill ju inte ha det som vi hade med Liam, då tog vi inte med BB väskan eller någonting in till sjukan för vi skulle få åka hem igen enligt hon jag pratade med... men så vart det inte utan det gick undan! ;)

Så ska jag skriva upp vad som ska packas ner till mig & bebis sen även skriva upp vad vi måste handla hem till `´Lillen`´, inte för att det är mycket saker men lite granna finns det alltid! ;)
Som blöjor (fast vi har en del kvar sen Liam) men alltid bra att ha extra!
Ska även köpa en ny amningskudde, har ju en men den gillar jag inte så värst mycket!!!
Har hittat en som vi ska köpa, och jag gillar den skarpt...
Gör ju inget om man har 2! ;)
Sen är det lite annat som måste skaffas innan `´Lillen`´ tittar ut! ;)

Ska ta och rensa Liam´s byrå också, skulle så gärna vilja ha mer plats här hemma så vi skulle få plats med en byrå till `´Lillen`´ också, men den platsen finns ju inte så dom får dela!
Men mycket kläder som tjocktröjor, en del byxor som hängselbyxor, jeans m.m hänger vi ju upp i "barnens" garderob så dom får gott och väl plats i den stora byrån som står inne i Liam´s rum!
Ända som är där i nu är ju pyjamaser, bodys, t-shurts, strumpor, långkallingar och så! ;)
Och lådorna är väldigt stora och djupa så den får duga et tag!
Allt går om man bara vill... haha
L & Liam ska ju ändå dela rum sen, tills vi flyttar! ;)

Jaaa... `´Lillen´s`´ namn börjar på L även om det är en tjej el. kille! ;)

Aja... ska börja sätta fart här hemma så jag får någonting gjort!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0