Tjipp tjopp!


Åhh, vilket härligt väder vi har! :)
Klarblå himmel, solen skiner, +8 grader ute och snön smälter bort i rasande takt... Me Like! ♥


Blir att klä på oss och gå ut och busa en sväng i detta underbara vädret!

Sitter och velar fram och tillbaks om jag ska ta ledigt för Liam på dagis hela veckan och vi åker ner till mamma/mormor & pappa/morfar redan imorgon efter vi har vart på MVC eller om jag ska låta honom gå på dagis imorgon och bara ta ledigt på Onsdag & Fredag, så åker vi ner på Tisdag morgon!
Huua... vi får se hur vi ska göra!
Men känner för att åka ner samtidigt som jag inte vill stressa imorgon!
Sen vill jag gärna låta Liam gå på dagis imorgon eftersom vi vet hur mycket han älskar att vara där, han verkligen stormtrivs på dagiset och det är sååå skönt!

Vi kan ju visserligen åka ner senare imorgon till mamma/mormor imorgon, men då är det oftast knökfullt på tåget eftersom folk slutar jobbet/skolan!
Så jobbigt att åka just mitt på dagen när det är så!
men som sagt... vi får se hur vi gör!

Hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0