Tillväxtultraljud!


Vi var ju som sagt iväg på TUL idag och det ganska OK!
Jag som vart så himla nojjig och nervös inför detta UL, men var underbart att se `´Lillen`´!
H*n hade ändrat ställning och låg nu med huvudet neråt och sparkade på som bara den! :)

Däremot är h*n väldigt liten, den uppskattade vikten var nu på 1315g och jag låg på -6%.
När jag väntade Liam så låg jag på -1,5% så det är en viss skillnad! :(

Hoppas verkligen denna kommer växa till sig.
Men vi får se vad våran BM kommer säga nu, antadligen kommer det att bli kontroller vilket jag INTE ville!
Fast det återstår att se vad hon tycker!

Hon som gjorde TUL på mig idag gillade jag inte alls, så jäkla dryg...
Men men man kan inte få allt bra i världen! :)

Fast jag ska va glad att allt såg bra ut förutom att h*n var en liten bebis! 

Hon försökte även se vad det var för kön men h*n knep på som bara den så det var inte lätt! :)
Men vi tror oss ju veta vad det är för någonting som gömmer sig i magen sen vi var på vårt 1.a UL! :)
Sen får vi väl se om jag åker in på fler TUL så lär h*n ju visa det någon gång! :)
Men för mig spelar det absolut INGEN ROLL om det är en pojke el. flicka som ligger där inne och frodas!

Jag äter ju som jag ska, tar mina vitaminer, dricker och gör allt...
Men ändå vill inte `´Lillen`´
växa!

Får se om jag får börja med näringsdrycker nu eller om jag skippar det, när jag väntade Liam drack jag ju näringsdrycker men ändå gick inte han upp nå speciellt i vikt utan det var bara jag som ökade! :)

Hmm.. så nu går man och oroar sig för detta, så ska bli väldigt skönt att komma till BM igen den 13.e April!


Kommentarer
Caroline

De är en liten tösabit i magen tror jag. Eftersom h*n är mindre! Kram på er!

2011-03-31 @ 16:06:38
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0