Söndag...


Och vi har kanonväder ute! Me Like... ♥
Så när lillfisen sovit klart sin lunch så ska vi klä på oss och gå ut en sväng!

Idag ska älsk börja jobba igen... det suger men samtidigt är det nog ganska så skönt! ;)
Vi har fått en massa gjort när han har vart hemma och det är hur skönt som helst!
Men visst finns det en del saker kvar att göra, vardagsrummet ser just nu ut som ett bombnedslag! ;)
Fast det är en massa leksaker överallt som Liam har dragit fram så inte så svårt att plocka undan!

Spegeln som vi fyndade igår är målad och klar så nu har jag hängt upp den nere i hallen!
Fattas lite grejjer som ska på den bara! ;)
Men det vart kanonfin, den som var så ful och röd innan! HaHa
Nu är den vit och fin! ;)

Aja..

Ska lägga mig i soffan och vila en stund jag också innan lillfisen vaknar!
Eller iaf. lägga mig och bara vara! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0