Skönt med Torsdag! ♥



Sista dagen på veckan som älsk jobbar, sen äre helg för oss! ♥
Kan inte bli bättre! :)
Måndag är det dax för MVC kl. 10 sen drar lilleman & jag iväg ett par dagar!
Ska bli så himla skönt att komma iväg och bara få vara!
Visst kommer vi sakna pappa T, men han kommer ju ner på Fredagen! ♥

Liam kommer visserligen gå på dagis på Måndag men han går ju bara till kl. 14 så vi kommer troligen åka ner efter det eller om vi åker ner på Tisdagen!
Vi får se vilken dag det blir, men jag vill gärna ner så fort som möjligt...
Är så less på att vara här hemma! :)

Ska ställa mig och skala potatis nu och göra hemmagjort potatismos så älsk & jag kan äta lite lunch! :)
Känner mig lite hungrig! HaHa (som alltid)

Har inte ens gjort någonting som jag skulle här hemma idag då vi precis har vaknat...
Så skönt att bara få ligga och sova, så nu känner man sig lite piggare och kommer orka med en hel dags bus med lillfisen när han kommer hem! ♥
Blir att stanna ute en stund innan vi går in och äter lite frukt! :)

Näää.. fixa potatisen nu...

Hoppas ni får en bra dag! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0