Sjukstuga IGEN...


Fast nu är det min tur att åka på denna helvetets jävla kräk/magsjuka...
Fy fan... jag hoppas bara Liam slipper detta för inte fan är det kul!!!!!!

Toa, toa, toa, toa hela tiden... men inte kul att spy när man knappt har nå skit att spy upp..
Nä fy fan detta är hemskt, hatar magsjuka & kräksjuka... de värsta jag vet!

Ska gå och lägga mig igen... se om älsk åker och jobbar idag eller om han blir hemma, skulle va skönt att ha honom hemma när man mår som man gör men samtidigt skönt att vara ifrån varandra ett tag!
Tror de skulle va skönast för honom att jobba... Liam klarar jag nog av galant ändå fast ja mår som ja gör! ;)
Han ska iaf. gå och hämta hem lillfisen från dagis strax innan 14 så jag slipper iaf. gå dit! ;)



Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Blä för magsjuka!! Hemskt är det :S

Hoppas du kryar på dig snart! KRam

2011-03-01 @ 12:52:06
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0