Samma pissväder idag också!



Bläää, jag blir så less på detta väder...
Men man får väl hoppas att solen kommer vilja titta fram någon gång under dagen!

Det är iaf. en Ny vecka, med nya möjligheter... det gillas! ♥
Jag & lillfisen ska iallafall ta och gå ut idag även om vädret inte är det bästa, men som man brukar säga: Det finns inga dåliga väder, bara kläder! :)
Sen får vi se vad vi ska hitta på, skulle behöva komma iväg och hitta någon present till min käre mor som fyller år den 26.e... men det är ju som sagt inte lätt att köpa någonting till någon som har allt! :)
Men nått ska vi nog ta och hitta på!

Huuua, idag är inte Liam på sitt bästa humör precis...
Trotsig till 1000
, får han inte som han vill blir han arg som ett bi och river i allt, kastar saker, börjar gråta så fort man säger till honom...
Ja han gör ALLT som han INTE får göra! :)
Härligt, härligt... eller inte! HaHa
Men sådana här dagar får man ta, därför ska det bli skönt att gå ut så han får springa av sig och göra precis vad han vill! :)

Denna veckan går han ju bara på dagis Tisdag & Torsdag så ska bli skönt med lite lugn och ro imorgon! :)
Hinna fixa en massa här hemma utan att ha en trotsig liten kille som ska riva i precis allt!
Men han är mamma & pappa´s gooooa kille iaf. ♥
Ingenting kan få mig att sluta älska dig!

Visst finns det dagar då man är hur grinig, trött och arg
... så går det ut över sitt/sina barn när dom gör någonting som dom inte får göra.
Då blir det lätt att man ryter till, men jag får sådana skuldkänslor när jag vet att saker och ting går ut över min son när jag är trött och allmänt grinig!
Fast jag absolut inte menar att det ska gå ut över honom...
Tror alla har sådana dagar, men kan inte alltid va glad...

Men jag skulle ALDRIG NÅGONSIN kunna slå mitt eller någon annans barn, det är det värsta som finns!
Skulle inte ens kunna slå någon person framför mitt barn... fy för sådana människor!

Men att va mamma är det bästa som finns, att se sitt/sina barn växa upp det är en otroligt härlig känsla!
Och snart har vi en liten knodd till som vi ska få se växa upp! :)

Tror Liam kommer bli en riktigt gosig storebror, han är så gosig nu ska klappa & pussa och gooosa med magen hela tiden!
Så fort vi lyssnar på `´Lillens`´ hjärtljud & rörelser så ska han genast komma och slita höluren från örat och sätta den mot sitt öra och börja prata med bebis! ♥

Livet är bra härligt och jag längtar så otroligt myscket tills vi blir 4 i familjen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0