Onsdag!


Redan Onsdag, helt sjukt vad dagarna går fort...
Idag har lillfisen vart på dagis och haft det skoj! ;)

Själv skulle jag städa och dona under tiden han var där men satte igång att slipa & måla en tavellist istället! ;)
Så nu är den vit och fin, ska på ett lager färg till om jag nu ska måla den ikväll eller om jag väntar tills imorgon!

Jag har iaf. plockat leksaker och fixat, dammsugit & skurat lillemans rum!
Så skönt att byrån kom ut därifrån så man fick en massa extra plats för hans leksaker som lektältet, hans elmotordrivna polismotorcykel och alla andra " stora" leksaker! ;)

Nu håller jag på med käket så när vi har ätit ska jag fortsätta med att plocka bland Liam´s leksaker och lägga ner det där dom ska vara!
Sen blir det att fortsätta städa köket, vardagsrummet, toaletten och vårat sovrum...
Får se hur mycket jag hinner med och orkar idag!
Har ju en dag imorgon också! ;)

Hellre myser jag ju med mitt underbara charmtroll! ♥

Sen är det HELG för oss, då älsk som vanligt är ledig på Fredagar & Lördagar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0