Kväller på er läsare!



Idag har det som sagt inte hänt så värst mycket här hemma...

Älsk fick hem sin nya iPhone 4 och jag har beställt min iPhone 4! :)
Så nu längtar jag bara tills den ska komma hem... haha

Annars har Liam & jag vart över till Anki & Stefan och fikat + snackat en massa skit! :)
Liam tycker verkligen om dom, och det är ju kanon när det är dags att åka in till BB då han troligen kommer vara hos dom! ;)
Han har busat med deras hund & katt och röjjt järnet där inne... haha
Sen var det bara att gå hem och börja med maten och nu sussar han gott i sin säng!

Upp tidigt imorgon och iväg till dagis...
Så skönt att älsk är ledig imorgon också... blir att städa & dona här hemma medans lillfisen inte är hemma! ;)
Har bara skjutit på det hela tiden nu!

Nä, ska ta och kolla vidare på Sveriges värsta bilförare sen blir det att kolla på Kalla Fakta som handlar om just operationen som jag gick igenom för 3 år sedan! ;)
Kul att se vad folk säger om den och hur dom mår m.m!
Sen blir det tat glo på BB och bara vänta på att älsk ska komma hem! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0