Kväller! ♥


Vilken underbar dag vi har haft! ♥
Så himla skönt att vädret verkligen har vänt och nu ska värmen komma så nu får vi hålla tummar & tår att det verkligen stämmer också! :)

Ikväll gick det hur bra som helst att natta Liam, han somnade vid 19.30!
Sa att han skulle gå och lägga sig i sin säng och han traska in dit, la sig tillrätta och jag satt bredvid och sen somnade han nästan på en gång! :)
Man kan ju inte räkna med att det ska va lätt att natta precis varje kväll men skönt när det verkligen händer! :)

Så nu sitter jag i soffan och glor på Sveriges Mästerkock sen blir det nog att zappa runt lite innan BB börjar!

Egentligen skulle jag bara vilja gå och lägga mig och sova, men känns ganska tidigt att lägga sig nu!
Men samtidigt så ska vi upp tidigt imorgon...
Ähh ska kolla BB sen lägger jag mig nog och glor på film i soffan och hoppas på att somna till lite innan älsk kommer hem! ♥

Åhh, längtar så mycket tills imorgon bitti då vi får se `´Lillen`´ igen! ♥
Är bara så sjukt nervös att det ska va någonting som inte stämmer...
Har haft så konstiga drömmar, men får hoppas att drömmarna inte är sanna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0