Kväller!



Ikväll var Liam inte alls sugen på att sova den tiden han brukar utan han verkligen kämpade för att hålla sig vaken hur trött han än var!
Men han somnade strax innan 21 så nu har man lite ensamtid... behövs verkligen! ;)
Det som gått så bra att natta honom hela denna veckan och sen att han sovit i sitt egna rum hela natten också, jag hoppas verkligen att det håller i sig! ;)

Skulle själv vilja gå och lägga mig och sova men kan bara inte missa Big Brother, hur mycket jag än hatar den såpan så kan jag inte sluta att glo på den! HaHa

Sen en sak till som suuuuuuuger riktigt idag är att älsk ska jobba över, vilket är sjukt tråkigt...
Men inget att göra åt, jag lär ändå sova när han kommer hem så vi lär väl ses imorgon bitti!
Som tur är så är han ledig fredag & Lördag! ♥

Ska ta och fortsätta glo på dumburken och bara invänta att BB ska börja sen blir det nog att slå på en film och lägga sig i soffan och bara slappa! ;)
Hoppas på att man kommer somna!

Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0