Känner mig helt död idag...


Men har ändå hunnit med en massa även idag
, vilket känns väldigt skönt! ;)
Har hallen kvar där nere som ska dammsugas och skuras av sen ska det även dammsugas och skurar på övervåningen också! ;)
Men har tvättat, plockat och donat med en massa, burit ner saker i förrådet och plockat upp saker som ska upp till `´Lillen`´ och ställt in det i våran garderob...
Har även vart ute med grovsopor, puuuha... så just nu känner jag mig helt död! ;)

Sen ska jag fixa iordning käk också, men blir bara enkel mat idag... pommes & köttbullar (biffar)!

Men nu när jag har vart så duktigt och donat här hemma så ska vi faktiskt ta och fika lite granna, ska göra iordning semlor eftersom Anki & Stefan kommer in och fikar med oss sen! ;)
Så blir hemmagjorda semlor & kärleksmums till fikat.. smarrigt värre!

Jag ska gå ner och sätta fart med hallen nu så den är klar och HOPPAS att lilleman vill vakna...
Tråkigt nog börjar han snora en massa igen.. suck... hoppas han slipper magsjuka/kräksjuka, huvudlöss och allt som går på dagis just nu!
Men det återstår att se!

Tråkigt väder idag förresten... regnar! ;(
Men är bättre med regn än snö.. haha

Ikväll blir det MYS med mina 2 underbara killar & den vilda `´Lillen`´ i magen! ♥

Tjiiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0