Härlig dag! ♥


Det har ju vart så underbart väder idag så Liam & jag klädde på oss och gick ut och busade i lite mer än 1 timme.
Sen började det snurra totalt i mitt huvud så var tvungen att sätta mig ner stup i ett sen sprang Liam åt ett annat håll så fick hålla på så! ;)
Tillslut pallade jag inte mer utan vi gick in och fixade iordning käk, korvstroganoff m. ris!
Nu känns det mycket bättre när jag fått i mig lite mat men har fortfarande lite yrsel kvar!

Varken Liam eller jag ville ju gå in när tepmpen steg till +11-12 grader ute, det var så härligt i solen!
Men vad ska man göra när huvudet snurrar som när man är dyngrak! HaHa

Jag har iaf. bestämt mig att imorgon ska Liam få gå på dagis, sen om vi åker ner senare imorgon eller på Tisdag morgon vet jag inte ännu!
Men känns så stressande allting, först MVC kl. 10 sen hämta Liam på dagis kl. 14 sen hem och hämta allt för att dra ner till tågstationen och åka iväg!
Då hamnar vi mitt i allt kaos alla skolungdomar & folk som ska hem från jobbet iaf.
Så vi får se hur vi gör!

Nu ska jag bara sätta mig i soffan med min lilla fis som kollar på Pingu och bara mysa och smälta ner maten! ;)
Sen blir det ett hääärligt bad innan det är dags för välling & sängen! ;)

Hoppas ni haft en lika fin & underbar dag som vi haft! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0