Haft en toppendag! ♥


Liam & min dag vart helt annorlunda än vad vi hade tänkt oss! ;)
Underbara Linn & goa Noe kom hit och vi drog in till Eskilstuna och kollade runt lite, synd att det vart så sent annars kunde vi ha gått runt på stan och kollat men vart att vi åkte ut till Tuna Park och där har vi vart så många gånger och har inte alla affärer som finns i själva centrum!

Men vi hade det trevligt och barnen busade och hade skoj! ♥
Vi tog även och käkade på Max! ;)
Någon gång kan man få unna sig någon "skräpmat"... haha

När vi väl kom hem så mös lillfisen & jag lite framför barnkanalen sen tog vi oss ett härligt bad! ;)
Och nu ligger sötisfisen och sussar gott i sin säng!

Känner mig helt död, började må illa som f*n när vi var påväg hem, men gick över efter ett tag när jag la mig i soffan!
Skönt det...

Nu ska jag ta och kolla på Solsidan sen blir det nog att glo på BB och sen blir det sängen! ;)
Är så sjukt seg & trött så får se om jag orkar hålla mig vaken!

Saknar bara storälsk! ♥
Men skönt att han börjat jobba igen så man får lite ensamtid! ;)
Fast lite tråkigt att han jobbar kväll och man får göra allt här hemma själv med badning, nattning och allt det där...
Men det funkar ju nu, men tänker ofta på hur det blir när `´Lillen`´ tittar ut...
Dom lär ju inte ha samma sovtider precis! ;)
Fast det ska nog gå bra ändå, bara gilla läget och köra på så funkar det mesta! ;)

Imorgon är det dax för dagis igen... ska ta och fixa här hemma under tiden innan det är dax att hämta hem lillfisen igen! ;)
Ska ta och plocka undan saker, fixa Liam´s rum, dammsuga & skura golven!

Hoppas ni har haft en bra Söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0