Godmorgon!


Idag känner jag mig lite bättre än vad jag gjorde igår, men tankarna och de sitter ju kvar!
Det är så skönt att allt går så bra med nattningen med Liam, han somnar och sover i sin säng hela natten...
Man känner sig verkligen utvilad, det har gått hur bra som helst hela denna veckan och jag hoppas det kommer att fortsätta såhär!
Han kom gåendes till oss vid 6 imorse hur pigg och glad som helst... han sjöng till och med någonting när han kom gåendes! HaHa
Vårat lilla charmtroll! ♥

Idag är det dagis som gäller för Liam, och jag ska försöka fixa här hemma medans han är där om jag nu inte är allför trött och hängig!

Jag hade ju tänkt ta Liam och åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar, men kom ju på att vi ska till MVC på Måndag så vi får åka ner efter det! :)
Ska bli så skönt att komma iväg och bara vara, bara skita i allt här hemma för ett par dagar!
Kanske man kan komma på lite andra tankar också, där har man ju sin älskade mor som vet vad man gått igenom och förstår mig precis så ska bli väldigt skönt att bara kunna prata ut med en som verkligen förstår mig m.m!

Nu ska jag ta och plocka fram lite frulle så vi hinner äta i lugn och ro innan det är dax att dra iväg till dagis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0