Godmorgon Torsdag!


Häääärligt med Torsdag och sista dagen på veckan som storälsk jobbar! ♥

Idag tyckte Liam att jag skulle kliva upp kl. 6 så det var bara att gå upp, endast fått 4 timmars sömn inatt men känner mig ändå relativt pigg för det! ;)
Man får skylla sig själv när man sitter vaken! HaHa

Åhh, vilket härligt väder vi har redan nu, solen skiner och har vart plussgrader hela natten! ;)
Hoppas verkligen detta väder håller i sig!

Idag ska jag borra upp tavellisten i lillemans rum och även ta ut hans leksakstält därifrån för att göra iordning en myshörna som man kan sitta och läsa/titta i böcker eller bara mysa! ♥
Ska ta in den stora saccosäcken och ställa där inne...
Tror det kommer bli kanon! :)
Skönt med större plats, lektältet är ju ganska stort men som i sommar så åker det ut istället för att ha det inne! :)

Nää... tror nog jag ska ta och börja fixa iordning här hemma redan nu, så man hinner med så mycket som möjligt medans älsk är hemma!!!
Ska även ta och fixa både badrum, vardagsrum & mitt och älsk´s sovrum idag!
Sen blir det även att fixa mer i Liam´s rum då han dragit ut massa leksaker igen! HaHa

Hoppas ni får en riktigt härlig & trevlig Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0