Godmorgon Tisdag...


... och 1.a Mars! ♥

Hoppas verkligen våren är på G nu som det känns, så inte snöhelvetet och den extrama kylan kommer tillbaka!!!
Längtar så mycket till sol, värme, bad och den härliga sommaren!

Idag ska lillfisen till dagis, så han ska snart få kliva upp så han får i sig någonting innan det är dags att gå...
Själv ska jag nog städa och dona här hemma medans lillfisen är borta, men samtidigt är jag väldigt seg så vill bara lägga mig och sova igen!
Men får hoppas att jag hinner fixa och dona här hemma iaf. ska vika och hänga/lägga in den torra tvätten!
Måste även ta och plocka undan lite leksaker som han dragit in i vardagsrummet och dammsuga & svabba golven!

Är ganska glad att det inte är så mycket att göra! ;)

Idag ska storälsk tillbaka och jobba
, vilket känns rätt skönt men samtidigt tråkigt...
Bästa är att han bara jobbar Tisdag, Onsdag & Torsdag sen är det helg för oss igen! ♥

Nu ska jag ta och fixa iordning och plocka fram lite frulle...

Hoppas ni får en riktigt bra & fin Tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0