Godmorgon Söndag!


Har vart vaken en liten stund och så härligt att gå upp och se att solen redan är framme! ;)
Me Like... ♥
Hoppas på sol hela dagen så snön kan smälta bort ännu mera! ;)
Snön smälte bort ganska mycket igår så vägarna är ju helt fina nu, vilket är väldigt skönt!

Idag ska det fixas och donas en massa här hemma, även packa och ta fram saker som vi ska ha med oss ner till mamma/mormor & pappa/morfar!
Ska bara kolla hur tågen och så går, blir nog att vi åker ner imorgon när jag har hämtat hem Liam från dagis!

Vi får se... eftersom min iPhone är påväg också, skulle va skönt att hämta ut den och bara låta den va här hemma än att den ska ligga på posten och ruttna bort! ;)
Men den kommer väl inte förns på Tisdagen skulle jag kunna tro, eller redan imorgon!
Jag kan ju alltid lämna mitt id kort hemma så kan älsk hämta ut den! ;)
För jag känner inte att sitta och vänta på att den ska komma istället för att åka ner!

SÅ idag har jag en massa att göra...

• Vika & lägga/hänga in den torra tvätten.
• Tvätta upp en maskin.
• Dammsuga & svabba golven.
• Plocka & dona lite.
• Packa det Liam ska ha med sig.
• Packa det jag ska ha med mig.
• Hinna gå ut i det underbara vädret.


Sen ska man även fixa lunch, mellis & middag! ;)
Men allt går bara man vill... haha

Tycker inte man gör annat än städar här hemma, men så är det ju med småbarn! :)
Man går och småplockar hela tiden! HaHa

Liam sitter i våran säng och glor på Piff & Puff, så han är helt inne i den filmen! :)
Han är helt såld på Piff & Puff, Kalle Anka, Pingu, Gustaf...
Ja det är 4 av hans ABSOLUTA favoriter om man inte räknar med Astrid Lindgren filmerna då! ;)

Åhh... imorgon ska vi till MVC också... *myyyys*

Nä, jag tror jag ska börja ta tag i lite här hemma eftersom älsk ska jobba idag så känns de skönt att ha en del gjort när även han är hemma! ;)


Uppdatering:

Hmm.. detta med tåg suger verkligen! :)

Tror Liam & jag får åka ner på Tisdag morgon för att slippa all jäkla stress!
Dels så slipper vi nog allt folk att trängas med, då tågen oftast är knökfulla på eftermiddagen då alla ska hem från jobbet, skolan osv.
Speciellt tåget från Sthlm som man byter till i Södertälje för att ta sig ner till mormor & morfar!
Aja, det återstår att se!
Åker hellre tåg - tåg än att åka tåg - buss, och det är tåg - buss jag får åka om jag åker ner imorgon och det känner jag inte riktigt för!

Vi får se hur det blir med den saken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0