Godmorgon Onsdag!


Igår åkte som sagt lillfisen & jag ner till mamma/mormor & pappa/morfar! :)
Riktigt skönt att komma bort faktiskt, men självklart saknar vi älsk/pappi... men han kommer ju hit på Fredag! ♥

När vi väl hade kommit ner så tog vi och träffade Linn & Noe, var ute och gick en promenad, snackade och barnen busade... alltså var lika mysigt som vanligt att träffa dom! :)
Man smälter verkligen när Noe & Liam leker tillsammans, kommer så himla mycket barnskratt & bus från dom! ♥
Dom har verkligen kul tillsammans och trivs med varandra, det är så härligt!
Det finns ingen underbare vän än Linn, hon är helt fantastisk... ♥
Sådana här vänner ska man va rädd om, och jag vill ALDRIG förlora dig!

Annars gjorde vi inte så mycket mer igår, gick och la mig väldigt tidigt då jag var helt död igår! :)

Idag ska vi nog träffa Linn & Noe igen, vi får hoppas på det! :)
Vi pratade om det igår iaf. :)

Så skönt att få tiden att gå och inte bara sitta här hemma och uggla! :)

Jag har inte så mycket mer att skriva, kanske lägger in lite bilder som jag tog på barnen igår med iPhonen!
Jag som klagat så jäkligt på den kameran, men de blir faktiskt helt OK bilder när man är ute! :)
Så nu har jag kommit in i iPhonen och är faktiskt riktigt nöjd över den telefonen!  :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0