Godmorgon Lördag!


Fast jag hr vart vaken sen 3 inatt, vaknade och kunde inte somna om! ;)
Gick iofs. och la mig väldigt tidigt igår då jag var helt slut och tvärslocknade när lilleman skulle sova!
Så vart inte så värst mycket Fredagsmys som vi hade tänkt oss så får ta Lördagsmys idag istället! ♥

Idag är det lika underbart väder ute som det har vart e senaste dagarna... Me Like! ♥
Solen skiner, plussgrader, fåglarna kvittrar... åhhhh vårkänslor! ;)
Snön har smält bort hur fort som helst och det är såååå skönt, så nu är det inte mycket kvar! ;)
Nackdelen är att det blåser lite granna!
Men idag blir det att gå ut och busa och ha det allmänt mysigt...
Längtar så mycket tills det blir varmare så man slipper alla dessa kläder som ska på!
Funderar på om hela familjen ska ta och ut och cykla en sväng, eller om vi bara ska vara ute och gå runt...
Det återstår att se hur det blir!

Idag kommer även Micke och lilltjejen Tiara hit, så Liam lär busa en massa! ;)

Känner på mig att denna dagen kommer bli hur bra som helst...
Funderar bara på vad vi ska fixa iordning till middag idag!
Är sugen på nå rktigt gott, men vet bara inte vad... HaHa

Vi har precis ätit frulle så nu ska jag ta och klä på lilleman lite nya kläder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0