Flytta, flytta, flytta...jag vill FLYTTA!!!


Det känner jag för NU!!!!
Vill inte bo kvar i denna sunkiga håla...

Men vart ska man flytta... tillbaka till Södertälje???
Naaah, det vet jag inte riktigt om jag vill men samtidigt saknar man den staden så sjukt mycket fast det händer så mycket skit där hela tiden!

Hmm.... ska gå in och kolla runt lite granna...

Här vill jag iaf. INTE bo länge till... vill närmre familj & vänner...

Ska gå in och kolla runt lite och se om man hittar någonting som man blir intresserad av...
Visst T har sitt jobb här, men bara för det vill jag INTE va fast här!

Jag tänker då inte stanna...


Kommentarer
Caroline

Till Gnesta ;) Kram kram

2011-03-07 @ 09:07:14
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0