Fettisdagen / Internationella kvinnodagen idag! :)


Godmorgon Tisdag...



Idag blir det att fixa iordning en varsin hemmagjord semla då det är fettisdagen! ♥



Natten har vart lite sisådär... jag somnade med lillfisen i hans säng kl 19 när han skulle sova och jag vaknade 20.45 igen! :)
Var så sjukt trött och mådde så illa, så där låg vi i hans säng och hade det bra! HaHa

Klev upp glodde runt på dumburken, kollade BB sen vaknade Liam vid 23.30 och var ledsen så han kom upp till mig och mös i soffan en stund!
När älsk kom hem vid 00 så rusade Liam till grinden och var superglad att pappsen kom hem! ♥

Tycker det är så jobbigt när han vaknar och är ledsen, gör så ont i mammahjärtat!
Men vet inte om han har ont någon stans, magknip eller nå...
Fast han vart hur lugn som helst när han fick mysa med mig i soffan! ;)
Sen fick han sova mellan oss i våran säng och han ligger och sover ännu...
Liam har blivit väldigt rosslig & snorig igen sen han kom tillbaks till dagis, och jag hoppas för guds skull att det inte är lunginflammation igen...
Men just nu får han upp slemmet så blir det värre får man åka in och kolla honom igen, för kan va att antibiotikan han fick inte hjälpte helt och hållet!
Sen går det både mag/kräksjuka, lunginflammation, huvudlöss och skit på dagis...

Idag blir det nog en lång promenad för mig & lilleman, då jag tror att det ska komma ett paket som vi får hämta ut idag! ;)
Måste även iväg och handla lite mjölk, ketchup och lite andra smågrejjer som börjar ta slut här hemma!
Hoppas bara att vädret blir bättre och att solen vill kika fram så det värmer lite, för det är en bra bit att gå! ;)
Men härligt att komma ut och röra på sig! :)

Ska ta och plocka lite i köket, just nu har jag ställt upp en massa grejjer på köksbordet så måste få undan de så vi kan käka frulle när lillfis & älsk kommer upp! ♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0