Vart är smärtan...



...sammandragningarna och värkarna!!!???
Jag har försökt med ALLT att få igång detta men ingenting vill hjälpa! :)
Tror nog att lilla pyret trivs som fisken i vattnet i magen och vill stanna där inne... men jag tycker själv att lillen ska komma ut så jag SLIPPER bli igångsatt! :)


Visst jag har lite smärta, speciellt när jag ska resa mig upp så hugger det till i fogarna, blygbenet och så men annars är det ingenting!
Har ont i svanken, och man går som en anka m.m...
Smärtan som jag haft tidigare har jag inte, likaså sen jag fick den där värken som höll i sig 45 minuter så har jag knappast haft någon värk alls efteråt...
Sammandragningar har jag haft lite smått till och från, då magen har dragit ihop sig och blivit hård men nu på senaste tiden har det knappt vart någonting!
Nu när man inte har smärta och det så vill man ha det... haha


Däremot när vi vart påkörda i bilen igår så drog magen ihop sig och det kändes som den ville vända sig ut och in men annars är det ingenting!
Visst jag ser/känner magen röra på sig när bebis trycker ut rumpan för fullt...


Önskar detta kunde va över nu, vill så gärna ha den lilla hos oss NU!!!
Vill så gärna börja med mitt nya liv, vill må bra, känna mig pigg vilket jag inte gör just nu...
Just nu känner jag mig bara som en jäkla flodhäst! :)
Ska bli så skönt att få börja träna och komma igång med viktnedgången igen... här ska mitt mål nås och jag vet till 110% att jag kommer klara mitt mål innan detta året är slut! :)
Jag vet också att jag kommer må så himla bra efteråt och känna mig fin, lycklig och allt...
Det syns så klart och tydligt att jag gått upp dessa 15 kg i ansiktet och jag hatar det, vill inte ens titta mig i spegeln knappt...
Känner knappt igen mig själv... nä kom ut nu lilla pyret! ♥


Någon som kan komma med tips vad man kan göra för att sätta igång så lillen vill komma ut?!?!? HAHA
Jag har då testat ALLT... men ingenting verkar vilja funka! :)
Det är iofs. bra att h*n vill stanna inne och växa på sig... vem vet kanske har lillen växt på sig så h'n väger över 3 kg när h*n kommer ut och inte som UL visar...
Liam vägde 2890 g när han föddes och jag hoppas ju att denna lilla krabaten i magen ska väga mer...
Men det återstår ju som sagt att se när dagen väl kommer...


Idag är det 4 dagar kvar tills jag har bf...

Om nu inte bebis har tittat ut innan så är det detta som gäller:

På Tisdag (7/6) ska vi tillbaka till BM för kontroll m.m
Tisdagen den 14/6 har jag fått tid på förlossningen för ett ställningstagande då dom ska kontrollera bebis och bestämma tid för igångsättning!
Har jag inte kommit igång själv innan v.41+0 så ska dom sätta igång mig!


Jag hoppas som sagt för guds skull att jag kommer igång själv... vill verkligen inte bli igångsatt!!!


Det är så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu...
Mycket jobbiga tankar!!!


Det är tankar kring allt, förlossningen, bebis, tiden efter...
Mycket hur kommer det att gå, mår bebis bra, kommer jag få stanna i evigheter på sjukan pga. näringsbrist hos bebis!


Ja ni vet... tankar finns ju alltid där, vet att man inte ska tänka negativt men ändå finns dessa förbannade tankarna i huvudet hela tiden...
Kommer bebis må bra efter förlossningen, eller är det någonting som händer...
Allt kan ju fortfarande hända, man kan inte va 110% säker på att allt går som det ska!


Men nu ska man ju inte tänka så... man ska tänka positivt och det ska jag försöka göra från och med nu...
Allt gick kanon med Liam förutom att det gick sjukt fort när han föddes + att vi hamna på neo pga. att han hade dåligt socker... men det var också det ända...
Finns dom som har det mycket, mycket, mycket värre!!!


Tycker dock det kommer bli jobbigt då jag är förberedd att jag kommer få stanna kvar på sjukan efter förlossningen pga. att bebis ska få i sig den näringen som h*n behöver!
Är livrädd att bebis kommer ut sent och vi får stanna kvar och blir kvar över Liam´s 2 årsdag som är den 30.e Juni...
Det är en riktig mardröm, det är så klart jag vill va hemma och fira min fina prins på hans 2 årsdag! ♥


Nä, nu ger jag upp detta tjatet, blev nog ett ganska så långt inlägg men alltid skönt att skriva av sig lite granna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0