Våran Lördag i ord...


Idag har det inte hänt så värst mycket, det har vart så otroligt varmt då vi haft 30 grader här...

Det var ju tänkt att åka ut till Hedlandet och handla lite kläder till både bebis & Liam idag men eftersom allt skulle bli så himla stressigt då Anki & Stefan skulle ut till Anki´s bror och fira hans dotter som tog studenten igår med massa mat osv. så bestämde vi att vi skippar det idag och tar och åker imorgon om nu bebis inte tänker komma ut inatt eller imorgon bitti! :)
Inte för att jag tror h*n vill komma ut ännu men ändå, man vet ju aldrig!


Så vi tog en tripp ner till stan iaf. men fanns inte så värst mycket att glo på där nere, utan handlade bara hem lite grejjer till både kyl & frys...
Är så less på dessa affärer i denna staden, dom har aldrig någonting...
Ska bli så skönt när bebis kommer och man kan dra in till Eskilstuna och strosa runt och shoppa! :)


Sen har jag haft sådan smärta i både mage & rygg så har inte velat gjort nå speciellt...
Fast vi tog även en tripp ner till pizzerian på dagen och köpte oss en varsin glass och Liam gick så snällt hela vägen ner och hem utan att sticka åt ett annat håll! :)
Annars brukar han vilja springa runt och utforska sina egna vägar! :)


Men det är så skönt att sommare äntligen är här, men däremot inte skönt att va höggravid just nu! :)
Nu vill jag bara att lillen i magen ska ta och komma ut, då kommer jag kunna njuta mer av sommaren än vad jag kan göra nu!
Just nu har jag ingen ork att vistas i solen en massa, hur mycket jag än vill...


Sen har även Liam badat i baljan på balkongen och haft det bra! :)

Vi ska alldeles strax ta och äta lite granna, blir faktiskt pizza för min & älsk del idag...
Då Liam inte är så förtjust i pizza så kommer han äta sallad, vilket han tycker är gott! :)
Men självklart får han smaka pizza om han skulle vilja ha det, jag klarar ändå inte av att äta upp en pizza själv då jag inte ens får i mig en halv pizza själv om jag nu inte äter pizzan i flera omgångar! :)


Jag har även gjort 2 beställningar idag, en till bebis & en till Liam! ;)

 Till bebis
vart det en bumbostol + lekbordet som hör till...
 Till Liam vart det en ny potta eftersom han verkligen HATAR pottan som vi köpte till honom förut som låter när han kissar osv.. så den är helt oanvänd och ska säljas!

Eftersom Liam fyller 2 år den 30.e Juni och vi har INGEN ANING om vad vi ska köpa till honom, var ju först tänkt att han skulle få rutschkanan som vi köpte i present men han fick den tidigare, sen likaså dom andra sakerna som vi köpt till honom men nu sitter jag och funderar på om han ska få pottan i födelsedagspresent + någonting annat såklart...
Aja det återstår att se vad det blir med den saken, kommer ändå sluta med att han får pottan innan han fyller år! :)

Det är ju som sagt ett tag kvar till den 30.e Juni så vi hinner nog köpa någonting!
Han har ju det mesta både i klädesväg, leksaker och allt det där så är så svårt att köpa saker till honom nu! HaHa
men någonting ska vi alltid hitta på, finns ju massa saker! ;)

Nä, nu kommer älsk hem så ska fixa iordning Liam´s käk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0