Våran Lördag + Bilolycka!


Dagen började kanon vi har vart ute och busat, Liam har duschat i vattenslangen, vi har fikat och haft det allmänt mysigt!

Sen kom mamma/mormor & pappa/morfar hit på besök ovh vi pratade en massa och hade det mysigt...
Pappa/morfar, jag & älsk åkte iväg till Willys och handlade lite kött sen drog vi vidare till ÖB där älsk skulle in och handla.
Mamma/mormor & Liam låg hemma hos oss och vilade!

När vi väl ska åka från ÖB så kommer det en bil som övningskörde då vi stod stilla för att åka ut och kör rätt in i våran vänstra sida på bilen...
Hon bromsade inte utan bara svängde och jag såg att hon skulle köra in i oss... en liten jävla fiat... och kan inte ens komma förbi, helt jävla sjukt!
Till och med en husbil kom förbi när det stod en bil där efter olyckan....
Jaha och vad händer nu, vart ett jävla tjaffs och dom började snacka på sitt språk och då kunde jag inte hålla käften... så det vart som sagt ett jävla liv...
Jag som aldrig brukar öppna min käft men när han börjar hålla på, hota och flaxa med armarna tände jag till...
Ingen av oss hade mobil med oss och det är ju TYPISKT och jag som ALLTID annars har telefon med mig... men vi gick till en husbil som stod parkerad och dom hade redan ringt polisen 2 ggr innan vi kom ner för att fråga om dom kunde larma polisen!
Vi sa till dom som körde in i vår bil att antingen tar ni detta på försäkringen eller så ringer ni polisen... men ingenting gjorde dom...
Efter 1½ timme så kom polisen till platsen och enligt dom som körde in i oss så ljög vi om att polisen skulle komma och bla bla bla... vi körde rena dubbelmoralen allt för att vi skulle anmäla dom för smitning om dom drog!
Men han som larma polisen ropade strax efter att polisen var på väg och lämnade Eskilstuna nu och efter 10-15 min var dom på plats!

Innan dess hade Thomas stoppat våran granne så jag fick åka hem med honom...

Pappa & älsk fick skriva på och lämna platsen medans tjejen som övningskörde med sin pappa & mamma fick stanna kvar... tjejen vart inkallad i polisbilen och pappan fick inte va i närheten...
Så någonting var det som inte stämde... dels efter olyckan så hade hennes mamma & pappa gått ur bilen och hon kört iväg och vänt själv vilket är olovlig körning...

Sen hade dom ljugit för polisen och sagt att det bara var pappan & dottern i bilen... men dom uppgav aldrig att mamman var med i bilen från början!
Dom ljög också att dom inte hade någon mobil med sig när vi frågade... men tillslut så kom de en bil till dom som hämtade upp mamman i familjen och då helt plötsligt hade tjejen en mobil, fast jag såg att hon skrev sms och grejjer innan det ens kom en bil och hämtade upp mamman!

Ja de e så sjukt detta...

Att folk ska snacka så jävla mycket istället för att fatta att det var deras fel, jag blir så förbannad påd essa jävla IDIOTER rent ut sagt!!!!!!!!!!!!

Och det VÄRSTA SOM FINNS är när "invandrare" börjar diskutera och sånt på sitt språk när man står brevid allt för man inte ska fatta va dom säger....
IDIOTER!

Men som sagt, dom hade ju rätt enligt han det var vi som skulel åka på det.. men så fel han kan ha... HAHAHAHA
Nu garvar jag bara åt saken, men min mage ville vända sig ut och in efter olyckan.. är jävligt glad att de inte gick snabbare än va de gjorde och tog framifrån på bilen!!!


Men nu ska vi grilla korv och bara ha det mys jag och min underbara familj...
Så nu lägger jag ner bloggen för idag!

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0