Tjolahopp!!!

Så var det Tisdag och vanlig dag igen... Och det betyder att älsk jobbar 15-00 idag! Fast det är väldigt skönt att ha honom hemma på morgonen och sen halva dagen iaf. Våran guldklimp är på dagis så jag ska ta och passa på och vila lite granna innan det är dags att hämta hem honom. Däremot ska vi till MVC idag kl 14.30 så blir ju inte hem på en gång efter vi hämtat fisen, men han får ju leka av sig lite granna iaf. Då MVC, BVC & familjecentrum är i samma byggnad! :) Perfekt... Ska bli mys att lyssna på bebis idag och se vad överläkaren på sjukhuset skrivit till vår BM! Ligger just nu i sängen och väntar på värkar... Fick värkar imorse men dom avtog snabbt så är väl inte dags ännu!!! :) Längtar så sjukt mycket efter bebis och önskar bara att vattnet ska gå! (om det nu gör det denna gången!) Varje natt så drömmer jag om att vattnet går och att det är dags att åka in, men den vill inte gå i uppfyllelse! :) Jag har också börjat fått väldigt ont mellan benen igen, det knäpper, känns som jag läcker och som om bebis försöker trycka sig ut... Trycker på nå fruktansvärt ibland!!! Nä det är som sagt bara att vänta och se, bebis kommer när h*n är redo... Hoppas bara innan v 41+0 så jag slipper bli igångsatt!!!! Ska ju in till sjukan på ställningstagande nästa vecka (14/6) då ska dom kontrollera bebis, bestämma datum för igångsättning m.m men jag tror dock jag slipper igångsättning, bara bebis vill komma ut innan! :) Vill verkligen komma igång själv!!!! Nä nu ska jag ta och vila en stund... Godnatt för en stund! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0