Ne, ingen bebis!!!


Lilla pyret trivs tydligen väldigt bra i magen och vill tydligen stanna där inne! :)
Haft en MASSA sammandragningar men däremot inga värkar... igårkväll när jag la mig i ett bad så var det full rulle i magen den stod rätt ut och bebis putade med rumpan åt sidorna så det kändes som h*n försökte trycka sig ut via magen! :)
Likaså när älsk kom hem och vi gick och la oss så bökades det på för fulla muggar, hela magen hoppade...
Bebis tycker tydligen om när älsk ligger och kliar på magen! ♥
Idag har jag gått över tiden 4 dagar (40+4) och hoppas verkligen jag slipper gå över fler! :)


Så det blir tydligen att åka in till Eskilstuna Sjukhus idag på ställningstagande ang. igångsättning!
Dom vill ju sätta igång mig om bebis inte har kommit ut innan v.41 och jag går in i v.41 på Fredag så vi får väl se vad dom säger idag!
Har ingen aning vad som kommer hända idag mer än att dom kommer kontrollera mig och prata om igångsättning!
Men jag hoppas verkligen att jag slipper bli igångsatt och att bebis vill komma ut själv!


Känner mig som en riktig flodhäst just nu, har inte vägt mig här hemma men det känns som om jag gått upp en massa nu! :)
Har ju gått upp 15 kg med denna (sist jag var hos MVC) och tror att jag gått upp mer nu... ska ta och väga mig och se! :)


Det är jobbigt att gå upp i vikt, men jag hoppas samtidigt att jag kommer att gå ner dessa kilon + mycket mer efter förlossningen...
Vill tillbaks till mitt vanliga jag, för det syns nå fruktansvärt i ansiktet att jag har gått upp i vikt och bara jag kollar mig i spegeln så trivs jag inte med mig själv!
Mådde ALDRIG såhär dålig när jag väntade Liam av att gå upp i vikt...
Men min dietist förstod mig och försökte peppa mig och allt sånt där, hon förklarade att det var självklart att jag går upp i vikt då jag har en bebis i magen och allt... men samtidigt så förstod hon mig att jag tyckte det var jättejobbigt att gå upp i vikt!
Bara älskar min dietist, hon är så förstående, peppar mig, ja hon är hur gooo som helst så kommer bli jobbigt att jag ska på min sista kontroll 2012...
Sen har jag ingenting med det sjukhuset att göra längre, men jag & min dietist kommer självklart att fortsätta hålla kontakten!


Man kan ju som sagt alltid hoppas, gick upp 12 kg när jag väntade Liam och efter förlossningen gick jag ner 25 kg! :)
Jag har ju som sagt mitt mål som jag ska ner till och jag vet att jag kommer att klara det också...


Likaså saknar träningen på gymmet så SJUKT MYCKET, så ska bli så skönt när lilla pyret vill komma ut och man har kommit igång här hemma så man kan börja träna igen! :)
Att man kan längta så mycket efter att träna... men det gör jag!

Ska bli så otroligt skönt och komma igång igen och verkligen se att det minskar på vågen! :)

Näää du bebis, nu får du allt ta och komma ut! ♥

Fick en härlig kommentar av min underbara vän Jenny på FB här om dagen!

"Nu kära hyresgäst, du har inte betalat din hyra i tid å hållt det du har lovat så nu kommer det en vräkning senast denna vecka ska du vara ute ;) hehehehehe seså stina jobba på kläm på hehe :)"

Älskar dig vännen! ♥



Nä, nu ska jag ta och hitta på någonting så tiden kan gå lite fortare så denna dagen bli överstökad också! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0