Najti najt!

Nu tar jag och säger godnatt & går och lägger mig i sängen och försöker få mig lite vila...
Är mer död än levande känns det som, snoret fortsätter rinna och likaså hostan vill inte ge med sig...
Blir snart galen på detta!


Likaså nu ikväll fick jag en ilande smärta igen som spred sig upp i svanken och vidare upp i hela ryggen så tog mig ett härligt bad och väl när jag var i badet började bebis böka på för fullt & det gjorde sjukt ont många gånger och det kändes som jag pissa på mig hela tiden...
Det trycker på ganska rejält många gånger så det känns som bebis vill komma ut! :)
Tror dock att jag börjat läcka fostervatten, så ska nog prata med förlossningen imorgon så dom får kontrollera så att jag inte åker på någon infektion eller så!


Men just nu är det ganska så lungt i magen igen så ska ta och passa på & krypa ner i sängen och bara vänta på att älsk ska komma hem strax efter 00!
Sen är han hemma ända tills på Måndag morgon... Sweet!
Man kan ju alltid HOPPAS på att bebis vill komma ut i helgen! :)
Men det tror jag ju som sagt inte!


Fast man ska aldrig säga aldrig....
Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0