MVC V.40 (39+5)


Har precis kommit hem från MVC kontroll och allt såg kanon ut...
Vi pratade en massa om förlossningen och även om förlossningen jag ahde med Liam och en massa annat!
Alltid lika skönt att prata ut medvåran BM! :)

Vi beställde ingen ny tid eftersom jag ska in på ställningstagande på Tisdag (14/6) men vi hoppas dock att jag ska ha kommit igång själv och fått ut våran solstråle innan dess! :)

Idag såg det ut såhär:

Blodtryck: 105/55
Sf mått: Ligger kvar på 36
Bebis hjärtljud: 150 slag/min


Träffar ju BM efter att bebis kommit då vi ska tillbaks till henne, sen lär vi träffa henne när vi går till BVC med både Liam & den lilla! ;)


Åhh, nu längtar jag så sjukt mycket efter bebis! ♥

Våran BM hade ju lånat en bebis när vi var där som inte alls var så gammal, åhhh så liten! :)
Men snart har vi också en liten här hemma... så mysigt så!


Nä, nu är jag så trött, denna värmen tar knäcken på mig just nu, så ska lägga mig i soffan med min guldklimp framför fläkten och bara vara för att sedan börja göra iordning middag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0