Lille lille Linus!


Idag tappade Linus sin navelstump (2011-06-23)! :)

Om man ska skriva lite om just Linus, han är jättestark i nacken och var det redan på förlossningen!
Nu lyfter han huvudet och verkligen kikar runt och håller upp det ett bra tag!
Om man pratar och busar med Linus så lixom fäster han blicken mot en...

Han är bara för underbar denna lilla Linus! :)

Amningen funkar klockrent och han tar både bröstet varje dag, dricker även bröstmjölk på flaska då och då och använder även napp! :)
Jag är sjukt glad att amningen funkar denna gången, sen hur länge man ammar det får man ju se!
Pumpar även ut mjölk varje dag (på morgonen), förutom idag har jag inte pumpat ut någonting men Linus har vart hur nöjd som helst att bara tagig bröstet! :)
Vi har även ersättning hemma om det skulle va någonting så man är ju beredd!

Linus sover hur bra som helst på nätterna, vaknar 1-2 gånger och vill ha mat sen somnar han glatt om!
Han är precis som Liam var, sover som en gud och är hur lugn, go och glad som helst! :)

Det händer ju inte sådär jättemycket i utvecklingen just nu
han är ju som sagt bara 1 vecka gammal, men både jag och älsk tror han kommer utvecklas snabbare än vad Liam har gjort!
Men det återstår ju att se! :)

Liam är såååå stolt över sin lillebror, han skiner upp som en sol varje gång han får hålla honom!
Han går även fram till Linus själv och vill bära upp honom som vi gör, men Liam förstår inte riktigt att han är för liten för att bära runt på honom som vi! :)
Han pussar, klappar & kramar sin lillebror hela tiden...
Vill gärna visa upp honom för folk som kommer hit och är så glad! :)

Mina underbara barn, vad jag älskar er!
Ni är det finaste & dyrbaraste som finns för mamma & pappa! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0