Liam är så stolt!


Trodde aldrig att det skulle gå såhär bra på en gång när vi kom hem med lillebror från BB!
Men så fel man kan ha, jag som var riktigt orolig över att det skulle bli total kaos!

Liam är så otroligt stolt över sin lillebror, han ska va med precis överallt, när det byts blöja, när jag ammar Linus, går jag iväg med Linus så traskar Liam glatt efter och säger lillebroooo! ;)

Först när vi kom hem från BB och jag satt i soffan och ammade Linus, så gick ju älsk in till grannen och hämtade hem Liam...
Det första jag fick av Liam var rena arga blicken, det var ungefär som den kunde döda! HaHa
Men när jag ammat klart lillebror och fått han och rapa så fick Liam ha lillebror i sin fam och DÅÅÅ sken han upp som en sol och vart hur stolt som helst!
Sen dess har det gått hur bra som helst, visst det är lite tjuvnyp och svartsjuka då och då men det hör ju till!
Är ju även en del hårdhänta tag, så man får ju va berädd och vara med!
Visst bebisar tål mer än va man tror men ändå...
Liam har ju som sagt fått ALL uppmärksamhet i nästan 2 års tid och nu har vi en till som kräver en del uppmärksamhet också! :)
Även om nu Linus bara äter & sover för det mesta så tar han ju upp en del av min tid ändå! :)
Men självklart får man inte glömma bort våran andra solstråle som betyder allt för mig!

Liam blir så fruktansvärt arg då han inte får hålla i lillebror, han ska hålla honom hela tiden...
Man märker verkligen hur stolt han är, det är så otroligt härligt att se! :)
Så fort han får lillebror i famnen skiner han upp och nyser Linus så skrattar Liam högt och tycker allt är så kul!
Han försöker prata med lillebror men får inte något svar tillbaks, däremot har han fått ett leénde...

Det är bara lillebror som gäller här hemma just nu! ;)
Och han ska stolt visa upp lillebror för folk som kommer hit...


Mina fina barn...vad jag älskar er! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0