Härliga Torsdag!


Haft en helt underbar dag och hunnit med en massa här hemma...
Städat en massa, dammsugit, svabbat golven, diskat, gjort rent köksluckor, kyl & frys, plockat & donat en massa m.m
Liam har vart på dagis idag och efter vi hämtade hem honom så drog vi ner på stan och kollade runt lite sen drog vi vidare ut till Willys & Coop för att handla hem lite granna!

När vi väl kom hem stannade vi ute en stund för att sedan gå in och fixa iordning lite middag och så gjorde jag iordning en äppelpaj som vi gick ner till Karin med sen och satt ute och fikade både Liam, jag, Karin, Anki & Stefan! :)
Smaskigt värre var det!

Idag har jag som sagt BF men har inga tecken på att bebis vill komma ut, däremot är den helvild i magen just nu! ♥
Så kanske inte dröjer länge innan h*n vill komma ut till oss! ;)

Liam är fortfarande vaken men ska alldeles strax nattas och så kommer även älsk hem strax efter 22 idag och det känns riktigt skönt! :)
Sen är han ledig Fredag & Lördag! ♥

Nä, jag ska ta och natta vilden nu för att sedan fixa min iPhone som jag precis håller på att återställa, vet inte vad som hänt men någonting är det iaf...
Tur man sparat ALLA bilder m.m på datorn innan detta hände! ;)

Hoppas ni haft en bra dag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0