Godmorgon!


Precis när jag ska sätta mig och skriva ett litet morgon inlägg så vaknar Linus och vill ha mat! :)
Det slår ju aldrig fel... haha


Känner mig riktigt lycklig idag, har 3 helt underbara killar i mitt liv som betyder allt för mig, ställde mig på vågen idag och jag har gått ner 10 kg sen i Lördags (efter förlossningen)... Sweet!
När jag väntade Liam gick jag upp 12 kg men efter förlossningen gick jag ner 25 kg...
Nu med Linus gick jag upp 15 kg och har redan gått ner 10 kg och mer lär jag rasa! :)

Känns så grymt skönt att graviditeten är över!


Idag har vi en massa ärenden som måste fixas, både telefonsamtal och nere på stan!
Har en telefontid med BB kl. 8.30 idag då dom vill höra hur det går hemma m.m! :)
Måste även ringa både MVC & BVC idag så vi kan hämta hem den elektriska bröstpumpen så jag kan få ut mera mjölk då jag har fått knutar och det gör så sjukt ont i brösten då jag verkar ha mycket mjölk... känns som brösten ska explodera och vill gärna att Linus ammar så mycket som möjligt så jag slipper få ha såhär ont!
Men han vill ju inte amma stup i ett precis! :)

Igår skrev jag ju ett inlägg ang. ersättning till Linus, men känner att jag hellre pumpar ut mjölk nu när vi får låna en pump och ger honom i flaska.
Känner inte alls för att börja ge honom ersättning just nu då amningen funkar klockrent och han blir mätt och går upp i vikt! :)

När vi ändå ska till Familjecentrum (BVC & MVC) idag så ska jag ta och passa på att väga våran lilla solstråle!
Alltid kul att se vad hans vikt är på idag! :)


När vi väl kommer hem igen efetr att ha uträttat alla ärenden som vi måste idag så ska vi fixa iordning älsk & mitt sovrum, omublera om och göra iordning där inne! :)


Kommentarer
Viola

vad skönt att gå ner snabbt ivikt efter förlossningen, det är nog rätt tradigt när vågen står still. Jag har också fortsatt rasa efteråt, tror amningen bidragit en hel del.

2011-06-20 @ 15:38:25
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0