Godmorgon!!!

Eller vad man nu ska kalla det! :) Har själv vart vaken sen strax innan 6 imorse, vaknade av den förbannade slemhostan som man har + att det gjorde så sjukt ont mellan benen när jag hostade!!! Nu har även värken i ryggen + magen smygit sig fram så jag ligger i ett härligt & varmt bad just nu... Därför jag mobilbloggar lite! :) Så skönt med värme när ryggen värker som den gör och nu tycker jag det är dags för lilla bebis att vilja komma ut! Men jag har känslan att den kommer vilja stanna inne i magen tills dom sätter igång mig! Visst bra att h*n får växa på sig lite men nu börjar det bli för jävla jobbigt! :) Önskar det kunde hända någonting idag! :) Det är i alla fall full rulle på bebis i magen! :) Idag har jag ingen aning vad vi ska hitta på, funderar på att höra med Anki om vi kan åka ut till Hedlandet och kika lite snabbt, dom har så mycket fina kläder både till barn & vuxna sen är dom inte speciellt dyra heller! :) Har även massa skor, hemartiklar, leksaker m.m!!! Men Anki och dom ska iväg senare på dagen så vi får se om det blir av att åka ut dit! Annars kan man alltid åka när bebis har kommit! Nu ska jag ta och fortsätta njuta av mitt härliga bad! Hoppas ni får en bra & härlig Lördag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0