Glad Midsommar!

 Glad midsommar på er! ♥


Natten har vart helt underbar, Linus har endast vaknat 1 gång och velat ha mat sen somnade han om så gott!
Liam har sovit i sin säng och vaknade nu vid 8 tiden, då ropade han på mig från sin säng så då vaknade jag också! :)
Härligt att man har fått sova ut, så idag känner man sig riktigt utvilad och pigg!

Tack mina älskade barn för ni sover så underbart bra! ♥

Idag är det som sagt midsommar och vi ska ta och dra iväg senare och fira lite granna! :)
Finns inte så mycket att göra i just denna staden men dom har ett ställe där dom ska klä midsommarstången och har lite firande!
Skulle hellre åka ner till mamma/mormor och dom för att åka ut till Västerljung och fira som vi alltid har gjort!
Där har dom allt, men blir att fira midsommar här hemma i år!
Man får väl se när man kommer ner till midsommarfirandet och det finns lite mer än vad dom har skrivit ut på nätet!

Annars blir det nog bara en lugn och härlig dag!
Vädret är kanon, klarblå himmel, solen skiner och det lär väl bli ganska så varmt ute!


Idag måste jag även ta och skriva upp vad som måste handlas hem till allt bak som ska göras till Liam´s födelsedag som är nu på Torsdag.
Det ska bakas bullar, kakor, tårtor sen fixad och donas här hemma med både ballonger och allt! :)
Jag hade tänkt göra 2 st tårtor en somrig och smarrig jordgubbstårta sen blir det en banan/choklad tårta! :)


Aja, ska ta och mysa med mina fina killar för att sedan duka fram lite frulle!

Hoppas ni får en bra dag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0