Denna eviga väntan...


...på att bebis ska komma ut gör mig snart tokig! :)
Tycker att du ska ta och komma ut nu...

Idag har jag gått över tiden med 3 dagar (40+3) och när jag väntade Liam gick jag över tiden 40+4...
Samma dag som Liam föddes hade jag tid på sjukan för ytterligare en kontroll och prat om igångsättning!

Imorgon har jag tid för kontroll och ställningstagande ang. igångsättning med denna lilla krabaten i magen och då går jag också in i v. 40+4. :)
Så vem vet kanske vill lilla pyret komma ut imorgon...

Men som det känns just nu så verkar pyret trivas som fisken i vattnet i magen och kommer säkert va tvungen att bli igångsatt vilket jag inte vill...
Fast samtidigt så skulle det kännas tryggt att vara på sjukan när det väl händer istället för att komma igång hemma och det går snabbt (om det nu gör det även denna gången).

Men vi får se imorgon (om nu bebis inte vill komma ut innan) när vi ska in på ställningstagande & kontroll, vad överläkaren och dom säger och tycker vi ska göra.

Längtan efter den lilla i magen är så stor, vill bara att h*n ska komma ut nu!
Hoppas även att h*n har vuxit på sig nu när h*n stannat inne i magen, men man ska ju inte va så säker på det!
Liam vägde 2890 g när han kom och och gick som sagt över tiden med honom också...

Jag har även börjat dricka Nutrilett som min dietist tyckte jag skulle göra, men jag spyr på skiten...
Det smakar verkligen APA... haha
Men det är ju bra för bebis att få i sig all den näringen som finns i just Nutrilett så är väl bara gilla läget och ta och dricka detta 1-2 gånger om dagen, hittills har jag bara druckigt 2 gånger så får bättra mig och dricka bättre!

Känns väldigt dumt att sitta och dricka Nutrilett när man är gravid, eftersom det är bantningspreparat...
Men allt för bebis ska få i sig näringen... gör vad som helst! :)


SÅ NU TYCKER JAG ATT DU SKA TA OCH KOMMA UT LILLEN! ♥
VI ALLA LÄNGTAR EFTER DIG...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0