Är totalt slut...


Vi drog aldrig ner på stan i denna värmen, jag är totalt färdig i kroppen...
Ingenting som man har förlorat ändå av att inte ha vart på stan, skulle nog ändå inte ha köpt nå speciellt eftersom det är så urplockat och tråkigt här i våra affärer...

Får nog bli av att gå på stan och så när lilla pyret har kommit ut, och då blir det inte denna staden utan vi drar in till Eskilstuna och roar oss! :)


Det fick även bli hämtmat idag till lunch, det var riktigt gott (hamburgetallrik) som Liam och jag delade på...
Men han äter som sagt knappt någonting somvanligt... var några pommes som slank ner och en klubba som han självklart fick nere på pizzerian! :)
Efter lunchen fick han ta sig ett bad i baljan ute på balkonen (då katten haft sönder hans pool), men det funkade lika bra det! :)
Sen har vi bara vilat och jag har precis gått upp, är som sagt helt slut i kroppen och känner bara för att lägga mig och sova igen...


Funderar på vad vi ska göra iordning för middag idag... NÅGRA FÖRSLAG???
Har så svårt att äta varm mat på sommaren och speciellt i denna värmen som vi har.
Aja, det återstår att se vad det blir för någonting!

Mina fina killar ligger fortfarande helt utslagna och vilar, men är det sommmar så är det! :)
Liam får mer än gärna va vaken på kvällarna dom dagarna då han inte ska upp till dagis, och det har funkat hittills... när han väl ska till dagis så lägger han sig den tiden han ska så det är helt perfekt! ;)
Snart är han även ledig 5 veckor, mysigt! ♥

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0