V.41 (40+0)


Då har vi gått över tiden! ;)
Får se hur länge det lilla pyret vill stanna i magen innan h*n vill komma ut!

Men igår kväll/natt så trodde vi att den gjorde allt för att ta sig ut då det gjorde så sjukt ont mellan benen precis som den försökte trycka sig ut på något vis, men smärtan släppte efter en stund!
Är samma visa nu, det knäpper, trycker på, bebis rör sig för fulla muggar, sammandragningar så man får väl hoppas att det snart är dags! :)

Den kan gärna få stanna inne tills ikväll! :)


Idag blir det en lugn dag för min del, bara slappa, mysa med mina fina...
Jag har knappt någon ork i kroppen, sover som en kratta på natten, har ont till och från, snorig, hostar som en tok och känner mig helt utmattad!
Är väldigt illamående just nu, känns som jag bara vill spy hela tiden!
Går på toa stup i ett, det trycker ju som sagt på!
Gör även nr. 2 då och då så jag tömmer väl tarmarna! :)

Aja, ska inte klaga... det är snart över! ♥
Har haft en underbar graviditet och verkligen fått känna på hur det är att va gravid som jag inte gjorde när jag väntade Liam, den var helt SMÄRTFRI!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0