Våran Tisdag!


Idag har Liam vart på dagis så jag passade på att åka iväg med Anki & Karin och handla lite granna på morgonen!
Sen kom även Linn & Noe förbi vid 13 tiden, hur mysigt som helst! ♥
Liam var ju som sagt på dagis men älsk åkte och hämtade honom så dom kom hem strax efter 14 och Liam vart så glad då han såg att Noe var här! :)

Liam fick en 2-års present som var en sparkcykel och även Linus fick sig en present som bestod av en body & jeans! :)
Superfina presenter och Liam älskade verkligen sparkcykeln, sparkar runt och går med den hela tiden! :)

Vi tog även en tripp till donken för att handla hem mat (Linn, jag & Noe), medans älsk stannade hemma och mös med Liam & Linus!
Alla tog en plussmeny (allt för jag ville ha glasen...HaHaHa) och barnen fick en varsin Happy Meal!
Inte för jag klarade av att äta upp min mat men ändå, var ju som sagt för att få glas! :)
Så var klart värt det... :)
Tycker dock inte att årets glas är nå snygga men kul att ha! :)
Skulle mer än gärna vilja ha fler av förra årets glas, fast jag har en del av dom redan! :)

Efter vi käkat busade barnen runt som tokar, tillslut vart det knäpptyst och då sitter båda ungarna i soffan och tittar på Lotta på Bråkmakargatan! :)
Sen vart det bus igen och även lite Pippi Långsrump tittande...

Det är vad våran dag har bestått av, trevligt besök, barnbus och bebismys! ♥

Alltid lika mysigt & trevligt att ha Linn & Noe här, och Liam är ju så förtjust i Noe och blir jämt så glad när dom kommer men så LEDSEN när dom ska åka hem!

Nu ska jag mysa med mina 3 underbara killar... men först ladda upp några bilder på presenterna som barnen fick av Linn & Noe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0