Våran Lördag!


Våran Lördag var hur underbar som helst, orkade bara inte uppdatera bloggen igår när vi kom hem så får fixa det nu!
Inte för det vart så mycket bilder tagna igår men några vart det ändå!

Vi bestämde att åka ner på stan igår med 10 bussen för att möta upp Magnus, Lina & lilla Emelie ute på Visholmsparken där barnen lekte av sig för fullt och hade det skoj! :)

Här är vi påväg ut till Visholmsparken! :)



Massa bus & lek i lekparken! ♥



Efter ett tag bestämde vi att barnen skulle få lite glass på Slagsta glassen, så vi traskade dit!
Gav Linus lite mat så vart även han nöjd! :)

Vi lunchade aldrig på stan utan vi bestämde att vi skulle åka hem och trycka i oss någonting sen dra ut till Magnus, Lina & lilla Emelie för att bada & grilla...
Sagt och gjort, vi tog bussen hem, Liam somnade påväg hem så han sussade gott ett tag, älsk & jag käkade lite, packade ner badkläder m.m sen kom Magnus och hämtade upp oss och barnen!

Väl ute hos Magnus, Lina & lilla Emelie vart det en massa bus, lek, prat, bad, skratt, Linus mys, grillat och en massa annat!

Innan vi grillade tog vi och gick ner till sjön för att bada, älsk & Magnus va dom första som sprang och hoppade rätt ut! :)
Lina & jag höll oss vid kanten med barnen som verkligen älskade att bada, skulle bara va där i!

När jag gick ut med Liam i vattnet en bit så ser jag en jäkla orm som kommer simmandes förbi oss och självklart skriker jag för de värsta jag vet är ormar...
Jag springer upp och sliter även med mig Liam, jag var som sagt först upp ur vattnet! HaHa
Men sen höll jag mig på kanten och busade med barnen! :)

Väl när vi badat klart traskade vi hem igen och satte fart med grillningen, barnen busade runt för fullt och hade det hur bra som helst!
Hur mysigt som helst! ♥




DET VAR VÅRAN LÖRDAG I BILDER & ORD!

Kanontrevligt var det, och det måste vi göra om SNART igen!
Som tur är har både älsk & Magnus semester samtidigt, kan hitta på massa skoj! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0