Träna!


Wohoo... idag har jag bestämt mig för att börja dra ner på gymmet och sätta igång med träningen igen! :)
Känns faktiskt riktigt skönt, som om en stund ska jag ta min cykel och cykla ner till Balanze och köra lite träning!
Vad jag ska göra idag har jag ingen aning om men blir lite kondition och även styrka!

Väntar bara på att min iPhone ska laddas klart så jag kan lyssna på min egen musik när jag cyklar ner och även när jag tränar! ;)

Jag lär som sagt få träningsvärk men det är det värt efter så många månaders uppehåll med träningen! :)

Nu kör vi... nu ska jag börja må bra igen! Tjohooo!

 

När jag väl kommer hem igen blir det att fota våran lilla groda Linus som blir 1 månad idag! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0